Sundhedsmæssige fordele af linje Dancing

På det tidspunkt, hvor individer overveje deres næste øvelse, line bevægelse er normalt ikke den vigtigste ting, der ringer en klokke. Faktisk rigtig mange mennesker har sandsynligvis aldrig været line bevægelige og kan ikke forestille sig, hvordan det ville gavne dem. I alle virkelighed er der talrige medicinske fordele ved denne bevægelse for de personer, der vil give det et skud.

På trods af at det ikke er specielt anstrengende, linje bevæger hjælper forbruge kalorier. Kun femten minutter af denne type bevægende forbruger femoghalvfjerds kalorier yndefuldt. Over tid af et år, i tilfælde af at nogen linjen flytter hver dag, vil de forbruge mere end tyve-syv tusinde kalorier og tabe omkring otte pounds lige fra at flytte. Det er ikke meget lurvet for en bevægelse, der er så meget sjov således enkelt at gøre.

Uanset at være nyttigt for kroppen, linje bevæger sig desuden har fordele for psyken. Sandheden skal frem, det virkelig kan have en indvirkning på forebygge dysfunktionelle adfærd. En aktuel gennemgang i New England Journal of Medicine meddelt, at personer, der flytter ikke mindre end to gange hver uge var mere utilbøjelig til at skabe demens.

En anden lille anerkendte fordel ved denne mainstream form for bevægelse er, at det kan bidrage til at øge hukommelsen. Mange enkeltpersoner oplever de skadelige virkninger af dårlige erindringer og en af ​​de mest ideelle metoder til at fremme, er at deltage i øvelser, der tvinger dem til at udnytte deres hukommelse. Linje bevægende forpligter enkeltpersoner at huske flytte trin og blandinger, så de øver deres erindringer, hver gang de vover på farten gulvet.

Linje bevægelse kan udlede billeder af cowhands og Corral firkantede bevægelser, men der er meget mere i det end det. Det er en utrolig øvelse for både psyken og kroppen, og det kan ligeledes bidrage til at øge hukommelsen evner. Linie kunstnere kan drage nytte af disse fordele, samtidig værdsætte en sjov bevægelse, at hele familien kan tage en interesse i sammen.